Archiwum 01 stycznia 2011


sty 01 2011 Kolejny sukces AdStation na Twitterze
Komentarze: 0
pozyskiwanie : :
sty 01 2011 Pozyskiwanie klientow
Komentarze: 8

 

Kierunek działań

Za najważniejsze uważamy doprowadzenie do takiej sytuacji w której witryna firmowa będzie posidała wysokiej jakości zaplecze linkujące. Rozumiemy to przez dystrybucję treści powiązanych ze słowami kluczowymi nadawcy we wszystkich odpowiednich i przeznaczonych do tego miejscach. Podjęte działania będą w zgodzie z zaleceniami Google dotyczącymi pozycjonowania witryn w wynikach wyszukiwania.

Jak osiągniemy cel

Pozyskiwanie klientów Celem jest wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania globalnego i lokalnego na frazy lub słowa kluczowe. Osiągniemy to poprzez zbudowanie wysokiej jakości zaplecza pozycjonującego. Podjęte działania będą trwałe w skutkach co oznacza, że nawet po zakończeniu naszej pracy uzyskane efekty nie znikną.

Do zbudowania wysokiej jakości zaplecza potrzebujemy: (1) wielu zwykłych linków powiązanych z frazą kluczową kierujących na witrynę docelową, (2) wysokiej jakości linków w profesjonalnych publikacjach informacyjnych kierujących na witrynę docelową, (3) linków w uznanych portalach i serwisach internetowych powiązanych z tematem witryny oraz (4) linków w tzw. mediach społecznościowych (czyli linków polecanych przez np. użytkowników facebooka czy portalu nasza-klasa). AdStation SEO automatyzuje proces pozyskiwania linków z pierwszej, trzeciej i czwartej grupy.

Schemat połączeń jest następujący: wszystkie ogłoszenia, wpisy i publikacje w katalogach, preclach i w innych przeznaczonych do tego miejscach posiadają linki przypisane do słowa kluczowego kierujące na witrynę docelową, inne linki w tych samych miejscach kierują na witrynę publikacji (np. Google Blogger). Witryna publikacji kieruje linki wyłącznie na witrynę firmową. Dodatkowo aplikacje konta AdStation SEO zbierają informacje, publikacje, wiadomości, zapytania itp. powiązane z Państwa ofertą i tworzą hub tematyczny kierujący linki na witrynę docelową.